Friday, March 26, 2010


CO.CC:Free Domain

I know this might be sound lame. Everyone does know CO.CC domain right? Well, let me help you to refresh back. CO.CC is a domain name company that offered you free domain name which include DNS server and many more. Well, this service is pretty awesome. Atleast for anyone that is not ready yet to pay for domain name or just for someone that like freebies like me.

So, today i want to make a tutorial on how to register a CO.CC domain name. Many and many people failed in this staged. A lot of them registered an account at CO.CC but didn’t make full used of it. So, if you still stuck just follow this tutorial. I’ll teach you how to register and setup this free domain name.
First of all, go to CO.CC. Register under me http://www.co.cc/?id=187090 i so  also can help you in tracking your domain name. Just click on the link and you will be forwarded to CO.CC homepage. Click on create an account now. You may skip this step if you already have one. Then, fill up all your details with email, password and all that.
make a free domain account Register free CO.CC domain name
Now, go back to CO.CC and did you see the check availibility box? Enter your own preferred domain name. You also can included ‘-’ symbol in your domain name. And yes, you might need to retry for several time to get the available domain name.
enter free domain name Register free CO.CC domain name
Then, if you have found any available free domain name, click on continue registration. Fill in all the details that is needed and continue sign in to your account.
register free domain accoun Register free CO.CC domain name
Now, here is the part where almost people failed to do. After you have activate your free domain name, you need to setup it in 48hours or else you domain name will be deactivated back. So, you need to be quick.
activate free domain name Register free CO.CC domain name
Now, you are in the domain name setup page. There is 3 option to be choose.
  1. Manage DNS (Can be hard for newbies)
  2. Zone Records (Also hard a hard task for newbies)
  3. URL Forwading (the simple thing that almost everyone can do)
Well, for this time i really suggest you to use the third option first. Let you domain name being activate first then we can switch to whether the first or second option. I will make a tutorial for that. So, let say we choose the URL Forwading for now. Click on it.
domain name redirect Register free CO.CC domain name
Fill up all the things. First, put your real URL of your website or blog. You also can add this to your Friendster Profile URL or your Myspace URL. Enter the title of your web and choose which frame do you prefer. I highly recommend you to choose URL Hiding to make it look more professional. Then, enter the Meta Description and META tag. Just fill up anything in it. It doesn’t matter. If you want to make an email account using your free domain, you can choose the Google Apps Email Setup. Just leave that untick if you don’t know how. After everything done, click on SET UP.
And now your done! You now can register for another domain name. Each account only can register maximum 2 free domain name. So, consider to donate to them so you register 100 more free domain name. Register now free domain name!CO.CC:Free Domain

2 comments:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Post a Comment

Peluang Keemasan




-Tak Perlu Beli Stok


-Tak Perlu Belian Maintain


-Komisyen Tinggi


-Masa kerja Fleksible


-Pelbagai Bonus/ Insentif