Saturday, March 13, 2010

NAMA & ALAMAT

Kepada,
MAJIKAN & ALAMAT TARIKH

Tuan,

MAKLUMAN MELEPASKAN JAWATAN SEBAGAI (JAWATAN)

Seperti perkara di atas adalah dimaklumkan bahawa saya ingin melepaskan jawatan sebagai Penolong Pegawai Sistem Maklumat Sambilan (F29) di (TEMPAT KERJA) pada 10 Disember 2007.

2. Bagi makluman tuan, tempoh kontrak setahun saya berkhidmat di JANM Sri Aman akan tamat dalam tempoh yang terdekat ini. Saya berasa amat berterima kasih di atas peluang yang telah diberi oleh pihak Jabatan Akauntan Negara secara amnya dan khususnya kepada JANM Cawangan Sri Aman semasa berkhidmat di sini.

Saya telah berkhidmat di Jabatan Akauntan Negara Cawangan Sri Aman selama satu tahun enam bulan dan pengalaman yang diberi adalah amat bermakna bagi diri saya. Segala kerjasama serta tunjuk ajar juga akan saya manfaat sebaik-baiknya. Sepanjang perkhidmatan saya di JANM Cawangan Sri Aman kerjasama daripada semua pihak adalah yang terbaik dan saya dahului dengan jutaan terima kasih.

Sekian, terima kasih.


Yang benar,




-------------------------------------------------
(NAMA)

2 comments:

gumuruhsspj said...

wah bermanfaat nih,,,
untuk masa depan,,, jika mau switch tmpat ... boleh2... syukron :D

miss weirds said...

sangat membantu .. terima kasih .. :)

Post a Comment

Peluang Keemasan




-Tak Perlu Beli Stok


-Tak Perlu Belian Maintain


-Komisyen Tinggi


-Masa kerja Fleksible


-Pelbagai Bonus/ Insentif