Monday, November 11, 2019

.

#AlafViral #LoriMabuk #Langgar
Pemandu mabuk cuba hilangkan bukti...😡😡😡

Lepas ni ramai yg mati kena langgar kan tiada larangan minum arak di tempat awam agak bila nak wartakan untuk 1 malaysia yerr..

 Yg pangkah tu kalau kena langgar tu jgn dok marah sudah.. Selagi islam tak dimartabatkan ikutlah cara kafir.. Diakhirat jawaplah... Update sikit ramai yg salah anggap..

 Tak kiralah undang2 tu dari kerajaan terdahulu pun benda boleh ubah undang2 manusia yg buat.. Tiada larangan minum arak di tempat awam -

benda boleh ubahkan, ubah jadikan yg terbaik ni melibatkan nyawa buka pada org islam je tetapi pada semua rakyat malaysia.. bila kuasa takde kuasa mcm2 nak ubah utk kebaikan bersama ni bila ada kuasa dok ikut je apa yg ada..

Kredit : Fb Mohamed Hizami

Terbaru Video Viral News, Lawak, Funny, Sport, Agama, politik, Tips, Tutorial dll.. Klik sini FREE JER https://www.youtube.com/channel/UCiccb1aZp5W0mDpYbqShADQ?sub_confirmation=1

Peluang Keemasan




-Tak Perlu Beli Stok


-Tak Perlu Belian Maintain


-Komisyen Tinggi


-Masa kerja Fleksible


-Pelbagai Bonus/ Insentif