Wednesday, June 12, 2013


Sejak syarikat GCP ditubuhkan 4 tahun lepas iaitu pada tahun 2009, ramai yang telah berjaya menjadi peniaga emas dan ini telah mengubah senario masyarakat yang baru celik emas agar tidak menjadi penyimpan dan pelabur emas semata-mata sebaliknya merebut peluang untuk menjadi USAHAWAN EMAS.


KEJAYAAN GCP telah TERBUKTI dgn pencapaian CEMERLANG melatih lebih 4500 usahawan emas muslim yang mana mereka diberi

MODAL 100% utk Latihan / kursus keusahawanan,
MODAL 100% utk pemasaran secara konsisten di AKHBAR dan MAJALAH,
MODAL 100% utk pemasaran secara “ONLINE” dan “OFFLINE”.
 Testimoni CIKMAN 2
Setahun setengah saya pernah menangis kerana kesempitan hidup yang teramat sangat.
Segala keperitan yang dialami ketika itu terlalu sukar digambarkan dengan kata-kata. Hidup ibarat kais pagi makan pagi.
Tanpa berbekalkan sebarang sijil persekolahan apalah daya saya Mohd Azman bin Hamdzah untuk memohon pekerjaan yang menjanjikan gaji yang lumayan.
Apa yang saya mampu lakukan hanyalah sekadar bekerja sendiri seperti membaiki peralatan elektrik, menjual kerepek dan menjadi pemandu lori.
Adakalanya saya tidak mendapat bayaran dan pernah ditipu orang. Walaupun segala kudrat telah dikerah namun pendapatan yang diterima tidak mampu menampung keperluan harian.
Alhamdulillah pada tahun 2009 saya mengenali GCP, syarikat emas milik bumiputra sepenuhnya. Justeru dengan sedikit ilmu tentang emas, saya bertekad untuk menceburi perniagaan emas bersama GCP. Tetapi ketika itu saya tidak mempunyai modal kerana tiada firma kewangan yang berani memberi pinjaman kepada saya. Namun saya nekad untuk menjual lori sebagai modal permulaan bagi membeli emas.
Berbekalkan 20g emas yang dibeli pada November 2009, saya telah menjajanya kepada rakan dan kenalan. Pelbagai rintangan dan cabaran dilalui lantaran emas yang dijaja hanya seutas dan terlalu kecil adalah sangat sukar untuk membuat pelanggan mempercayainya dan berkat usaha saya yang tidak mengenal erti jemu, saya berjaya menjana keuntungan dari emas tersebut. Keuntungan yang diperolehi kemudian dijadikan modal pusingan untuk membeli lebih banyak emas.
 Bantuan yang diberi oleh GCP juga banyak membantu saya untuk berusaha dengan lebih gigih lagi dan hasilnya saya berjaya mengeluarkan diri dan keluarga dari kesempitan hidup.
prinsip saya jangan ambil kira sebarang respon orang, apa yang penting kita perlu memberi kesedaran kepada masyarakat tentang kepentingan menyimpan emas dan menukarkan duit kertas kepada emas sebagai simpanan. Tiada kejayaan yang mudah dicapai. Namun perniagaan emas adalah satu-satunya perniagaan yang tidak akan rugi walaupun tidak laku kerana nilai emas tetap naik. Tambahan pula perniagaan lain mempunyai risiko yang tinggi dan tidak memperoleh keuntungan yang maksima.
 Kini selepas setahun setengah berkecimpung dalam perniagaan emas saya telah mempunyai pendapatan terkumpul sebanyak setengah juta ringgit. Saya juga mampu hidup selesa tanpa bebanan hutang dan keluar daripada kesempitan kewangan.
Penghargaan kepada GCP yang menjadi platform untuk saya keluar dari kepompong kemiskinan.
Azman Hamdzah
017 – 937 1250
Testimoni rahim
Testimoni EMAS JONGKONG
KLIK SINI!
Program KEUSAHAWANAN GCP adalah PERCUMA dan KHAS untuk mereka yang gigih berusaha SAHAJA.

Siapa Yang Wajib Hadir ?
# ANDA yang telah dan sedang menyimpan WANG KERTAS sebagai TABUNGAN/SIMPANAN
# MENCARI PELUANG menambah PENDAPATAN tanpa perlu mencari “downline” kerana kami bukan MLM,skim cepat kaya,affiliate atau skim piramid.
# Menambah portfolio pelaburan dalam EMAS dan PERAK FIZIKAL
# Menceburi bidang perniagaan emas dan perak fizikal dengan bantuan MODAL DISEDIAKAN.
# Mereka yang ingin keluar dari hidup biasa-biasa kepada hidup yang LUAR BIASA.

DAFTAR SEGERA KERANA TEMPAT TERHAD,SIAPA CEPAT DIA DAPAT!

BERSAMA GCP Peneraju Emas Mampu Milik Meningkatkan Ekonomi dan Membangunkan Ummah

Jika ANDA ingin DIBANTU untuk menjadi PENYIMPAN, PELABUR dan USAHAWAN EMAS yang BERJAYA
KLIK SINI!
BAGAIMANA KAMI BOLEH MEMBANTU ANDA?
Program ini khas menerangkan tentang wang yang sebenar dalam
sistem KEWANGAN ISLAM dan juga buat mereka yang:
* Ingin BERNIAGA tetapi kurang MODAL.
** Ingin menambah PENDAPATAN sampingan dengan berniaga
secara “Dropship” dari rumah sahaja.
*** Ingin berubah dari Simpanan Kertas kepada
SIMPANAN EMAS & PERAK
Amat sesuai untuk dipraktiskan sendiri mahupun untuk
MENJANA PENDAPATAN KELUARGA
Serta Informasi bagi mengelakkan anda terjebak dengan
SKIM CEPAT KAYA
yang menggunakan EMAS sebagai daya penarik dan menjadikan anda
PAPA KEDANA!!
Kami akan tunjukkan jalan, supaya anda sedar HAKIKAT
di antara wang fiat dan wang yang sebenar dalam sistem KEWANGAN ISLAM
serta cara menuju ke arah KEBEBASAN KEWANGAN
Anda berpeluang mendapat rundingan percuma daripada
PAKAR SIMPANAN EMAS kami.

 DSC_0965
TMJE KB
TMJE photo KL 2
TMJE kt
DAFTAR SEGERA KERANA TEMPAT TERHAD, SIAPA CEPAT DIA DAPAT
BERSAMA GCP Peneraju Emas Mampu Milik
Meningkatkan Ekonomi dan Membangunkan Ummah
Masuk PERCUMA hanya untuk 50 orang peserta terawal!!!

0 comments:

Post a Comment

Peluang Keemasan




-Tak Perlu Beli Stok


-Tak Perlu Belian Maintain


-Komisyen Tinggi


-Masa kerja Fleksible


-Pelbagai Bonus/ Insentif